Bli volontär

Ingen marknad utan dig!

Är du intresserad av att jobba bakom kulisserna? Vill du vara med och skapa ett fantastiskt Tuna Ting 2024? Vill du ta del av medeltidsandan på en ny nivå och uppleva gemenskapen utöver marknadens öppettider? Då söker vi dig!

Vi värderar volontärarbete högt i vår förening. Under Tuna Ting finns alla möjligheter att engagera sig i föreningen. Det kan vara en timme eller flera dagar, små eller stora uppgifter, all tid du vill ge oss är mycket värdefull!

Tuna Ting tar plats på Gammelgården i Borlänge den 5-7 juli. Vi börjar arbeta med det praktiska redan på onsdagen den 3 juli. Genom att fylla i detta formulär anmäler du dig till volontärgruppen på Tuna Ting 2024. Vi kommer att kontakta dig och bekräfta din ansökan, samt när vi vet datum för första volontärmötet. Har du frågor kan du ställa dem i slutet av formuläret, eller kontakta oss direkt på sodradalarnasmedeltidsforening@gmail.com.