Välkommen till

Södra Dalarnas Medeltidsförening - organisationen bakom medeltidsmarknaden Tuna Ting.

Just nu söker vi dig som är nyfiken på det bakomliggande arbetet som krävs för att kunna planera och genomföra en marknad. Vi behöver dig som är driftig, kreativ, nytänkande och lösningsfokuserad. Har du kompetenser som du tror vi kan ha nytta av i planeringen är det ett stort plus. Du kan bidra med idéer och förslag och vara aktiv i arbetsgruppen som träffas ca 1 gång i månaden.

Låter detta som dig eller någon du känner? Tveka inte att höra av dig till oss! Var med från början och planera Tuna Ting medeltidsmarknad 2024 tillsammans med oss!

Är du nyfiken på föreningen går det bra att maila oss eller följa oss på Facebook.

Svårt att hitta det du söker? Klicka på knappen nedan och fyll i kontaktformuläret, vi hjälper dig så fort som möjligt!

Öppettider för Tuna Ting 2024 presenteras längre fram.

Ansökningsformuläret till Tuna Ting 2024 är öppet och vi tar nu emot intresseanmälningar.