Medlemsfika på Môsgårn, Sörbo

06.10.2020

Tyvärr ställs lördagens cirkelaktiviteter in på grund av osäkra väderförhållanden. Skulle du ändå vara intresserad av att träffa andra medlemmar i föreningen är du varmt välkommen att delta i en enklare sammankomst kl 12 på lördag. Vi träffas en stund och fikar tillsammans. Medtag matsäck och tänk på att vi vistas ute, så kläder efter väder! Behöver du vägbeskrivning till Sörbo går det bra att kontakta Margaretha Säterdal på telefonnr: 0243-234 256 / 070-574 45 73, eller följ länken till Google Maps genom att klicka på bilden.

Vi vill uppmana alla att följa rekommendationerna från Folkhälsomyndigheten angående covid-19.
Håll avstånd till varandra, tvätta händerna ofta och noga. Hosta och nys i armvecket.
Stanna hemma om du känner dig sjuk, även vid milda symptom.
Ta hand om varandra!